moij.

mun tämä päivä on mennyt ihan kokonaan siivoillessa. Aamulla kun heräsin kymmeneltä, äiti huiski jo pölyjä takan päältä. Muu perhe nukkui vielä. Söin aamupalaksi vasta paistettuja sämpylöitä. Meidän äiti tekee kyllä maailman parhaat sämpylät<3 Sitten äiti laittoikin mut jo siivoomaan omaa huonettani. Äiti sano, että me tehdään nyt joulusiivous. Ei äiti yhtään oo aikasessa tai mitään, kyllähän toi joulu tuolta kahden kuukauden päästä tulee... Olen kyllä aina ihmetellytkin, että äitini on hieman outo, mutta tänään se todellakin tuli selväksi. Oisitpa vielä nähnyt mun siskon ilmeen, kun se kuuli, että meillä tehdään joulusiivousta. Se oli erittäin näkemisen arvonen ilme. Äiti sai jopa veljeni siivoamaan. Se oli suuri saavutus se... Oon nyt siivonnut oman huoneeni kiiltäväksi. Siivosin kellarikerroksen vessan ja saunatilat. Pyyhkinyt pölyjä yläkerrasta ja nyt tulin dataamaan. Vielä olisi mun tehtävänä imuroida keittiö ja ruokailutila. Sitten voisinkin mennä ulos pitkälle lenkille.

Hohhoijaa... Menen nyt jatkamaan siivoamista niin pääsen joskus tekemään vielä jotain muutakin,, :D