heippa.

olen ollut tänään koko päivän dataamassa. en ole käynytkään koulussa. olen nimittäin kipeä. yrjötauti. onneksi en ole yrjönnyt koko päivänä kuitenkaan. kaverini, Joni, kävi äsken täällä minua katsomassa, mutta muuten täällä on ollut tosi hiljaista tänään. Äitini lähti aamulla jo seitsemän aikaan töihin. Ja siskoni lähti kouluun kahdeksan maissa. Niin ja veljeni oli jossain Huittisissa yötä niin en tiedä siitä mitään. Siskoni menee tänään koulun jälkeen kaupungillekin niin täällä on hiljaista vielä pitkään. Äitikin tulee kotiin vasta seitsemän aikoihin. 8D Olen vaan datannut tänään. Olen syönyt vain puolikkaan riuisleivän mutta yrjöäisin jos söisin enemmän. sain sitä paitsi eilen aivan oman koneen ja nyt olen vain tehnyt tähän kaikkia ihania juttuja ja tietysti täyttänyt tiedostojani kaikenmaailman kuvilla... just niin mua.

Kun puhuin edellisessä kirjoituksessa, että aloittaisin ratsastuksen niin nyt on varmaa, että aloitan sen. Ensimmäinen tunti mulla on torstaina. <3 Ratsastan sellasella pikkasella ponilla, tai ei se kyllä kovin pieni oo, alussa ja sitten saan varmaan hoitsuksi, jos se sitten vielä kiinnostaa, niin sellaisen ihanan mustan hevosen. Vähän se on hyvä. Mun sisko on käynyt kokeilemassa jo sitä. Kun se on ratsastanut kolme vuotta, mutta lopetti viime vuonna. Sillä oli tosi hyvä laukkakin. En nyt satu kyllä muistamaan, että minkä rotuinen se on.