Ja nyt äiti on saanut jostain päähänsä, että me voitaisiin lähteä talvella Kanarialle... Mua ei ainakaan toisaalta huvittaisi, kun meillä on jo kavereiden kesken suunnitelmia viettää uutta vuotta yhdessä. Enkä mä muutenkaan jaksaisi alkaa istumaan siellä lentokoneessa montaa tuntia. Kaikenlisäksi vielä meidän aivan KAMALAT serkut, äidin puolelta, olisi tulossa meidän mukaan.. Se 8-vuotias tyttö on ihan kamalan ärsyttävä, arvostelemassa jatkuvasti, 10-vuotias poika on juuri oppinut inhoamaan tyttöjä ja 13-vuotias tyttö on sellanen kunnon pissis. Kokoajan jotain ihQ tai hei Daa... Sitten se viilailee jatkuvasti kynsiään eikä kuulemma pystyisi elämään ilman kynsiviilaa edes kahta tuntia. Pitäisi jotenkin yrittää kääntää toi äidin pää.. Mun isosiskokin on saamassa hermoromahduksen, kun äiti edes puhuu siitä.

Kävin eilen ratsastamassa siellä tallilla mistä puhuin. Ratsastin sellasella ihanalla pikkuponilla sen nimi taisi olla Saga. Se oli aika ihana. Menin mun kummin kanssa pellolla, mikä oli ihan siinä tallin vieressä. Kerran se Saga soi hepulin kun mun kännykkä soi, mutta onneksi sain sitten sen jollain kumman keinolla rauhoitettua. Sen jälkeen pidin kyllä kännykän visusti kiinni.

Meen nyt tekemään läksyjä ja neljältä lähden tallille. moi.